Κύριο άρθρο: Scania-Vabis
Vabis (Vagnsfabriksaktiebolaget i Södertälje) ιδρύθηκε το 1891 ως θυγατρική της Södertälje βάση Surahammars χάλυβα εταιρεία Bruk, κατασκευή σιδηροδρομικών βαγονιών. [6] Το 1902, μηχανικός Gustaf Erikson σχεδιαστεί πρώτο φορτηγό της εταιρείας, που τροφοδοτείται από ένα κινητήρα βενζίνης και δύο ταχυτήτων . Ένα χρόνο αργότερα, η πρώτη παραγγελία για ένα επαγγελματικό όχημα Vabis. [6] Από το 1907, η εταιρεία είχε αναπτύξει ένα 3-ton φορτηγό, ωστόσο, αν και κέρδισε ένα σουηδικό Royal Automobile Club στο βραβείο το 1909, η νέα σειρά ήταν μια οικονομική καταστροφή για την εταιρεία, παραλείποντας να προσελκύσει περισσότερο από μια χούφτα των παραγγελιών. [6]
Maskinfabriks-Aktiebolaget Scania ιδρύθηκε το 1900 στο Malmö στη νότια Σουηδία, και ήταν στην αρχή ένας κατασκευαστής ποδηλάτων, [6], αλλά από 1903 τα πρώτα αυτοκίνητα που έφυγε από το εργοστάσιο. Δύο χρόνια αργότερα, η Scania κατασκεύασε το πρώτο φορτηγό τους. [5]
Μετά τα οικονομικά προβλήματα Vabis, οι εταιρείες συγχωνεύθηκαν το 1911, [5] η δημιουργία AB Scania-Vabis. Κινητήρας και αυτοκίνητο παραγωγής κινήθηκε προς Södertälje, και την παραγωγή φορτηγών πραγματοποιήθηκε στο Malmö. [6]Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο και 1920
Για τα επόμενα χρόνια, τα κέρδη της εταιρείας παρέμειναν στάσιμες, με περίπου το ένα τρίτο των παραγγελιών τους που προέρχονται από το εξωτερικό. [6] Το ξέσπασμα του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, ωστόσο, άλλαξε την εταιρεία, με σχεδόν όλα εξόδου να εκτραπεί στο σουηδικό στρατό. Μέχρι το 1916, η Scania-Vabis έκανε αρκετά κέρδη για να επενδύσουν στην ανάπλαση τόσο των εγκαταστάσεων παραγωγής τους. [6]
Μετά τον πόλεμο, το 1919, η Scania αποφάσισε να επικεντρωθεί πλήρως στα φορτηγά κτίριο, εγκαταλείποντας τις άλλες εξόδους, συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινήτων και των λεωφορείων. [6] Ωστόσο, τραυματίστηκαν από την πλημμυρίζοντας την αγορά με αποχαρακτηρισμένα στρατιωτικά οχήματα από τον πόλεμο, και το 1921 η Η εταιρεία είχε χρεοκοπήσει. [5]
Μετά από κάποιες οικονομικές δυσκολίες το 1921, ήρθε νέα κεφάλαια από την Τράπεζα Stockholms Enskilda ανήκει στην οικογένεια Wallenberg, και Scania-Vabis έγινε ένα στερεό και τεχνικά, υψηλό κύρος, η εταιρεία.
Δανία
Προς το τέλος του 1913, η εταιρεία ίδρυσε μια θυγατρική στη Δανία. Το επόμενο έτος η πρώτη δανική κατασκευής αυτοκίνητο, ένα τετραθέσιο Phaeton, χτίστηκε στο Frederiksberg εργοστάσιο της εταιρείας στην Κοπεγχάγη. Το 1914, το εργοστάσιο παρήγαγε το πρώτο Scania-Vabis φορτηγό της Δανίας, και μετά από αυτό ανέπτυξε ένα V8 κινητήρα, μια από τις πρώτες στον κόσμο. Το 1921, έχοντας πουλήσει περίπου 175 φορτηγά και 75 αυτοκίνητα, η δανική επιχείρηση έκλεισε. [5]1930 και 1940
Κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου Scania παρήγαγε μια ποικιλία στρατιωτικών οχημάτων για τη σουηδική Στρατού, συμπεριλαμβανομένων Stridsvagn m/41 φως δεξαμενές που παράγονται κατόπιν αδείας. [5]1950 και 1960
Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1950, η εταιρεία επέκτεινε τις δραστηριότητές της σε νέες κατηγορίες πελατών, που γίνεται παράγοντες για την Jeep Willys και το Volkswagen Beetle, το τελευταίο είναι πολύ επικερδής για την Scania-Vabis. Επίσης, άρχισε να γίνεται μια πραγματική ανταγωνιστής της Volvo με το νέο Regent φορτηγό τους το οποίο εισήχθη το 1954. [7]
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η Scania-Vabis ήταν να επεκτείνει το δίκτυο αντιπροσώπων της, και σε επίπεδο χώρας, εγκαταστάσεις ειδικευμένο συνεργείο. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας του '50, τους μερίδιο αγοράς στη Σουηδία ήταν μεταξύ 40 - 50%, και η επίτευξη του 70% στον τομέα των βαρύτερων φορτηγών - βοήθησε με τις επιχειρηματικές προσπάθειες των αντιπροσώπων τους στην αγορά μεταφορέα [7].
Πιθανώς μεγαλύτερη ήταν η επίδρασή τους στις εξαγωγικές αγορές. Πριν από το 1950, οι εξαγωγές αντιπροσώπευαν μόνο το 10 τοις εκατό του όγκου παραγωγής, αλλά μια δεκαετία αργότερα, οι εξαγωγές ήταν τώρα στο 50% της παραγωγής. Beers στην Ολλανδία έγινε ένα πολύ σημαντικό εταίρο. Beers έγινε επίσημους εισαγωγείς για την Scania-Vabis στην Ολλανδία, και δημιούργησε ένα δίκτυο αντιπροσώπων, μαζί με τα προγράμματα κατάρτισης και για τους δύο μηχανικούς και τους οδηγούς. Μπύρες που προσφέρονται επίσης δωρεάν δύο φορές το χρόνο επισκευές των οχημάτων των πελατών τους, και προσφέρει μια κινητή υπηρεσία σε όλη την Ολλανδία με το έθιμο εξοπλισμένα φορτηγά υπηρεσία τους. Λόγω Beers συντονισμένες προσπάθειες, η Scania-Vabis μερίδιο αγοράς στη χώρα παρέμεινε σταθερή στο 20% καθ 'όλη την περίοδο αυτή. Scania-Vabis ήταν να εγκρίνει το επιχειρηματικό μοντέλο της Beers στο δικό υπερπόντιες δραστηριότητες των πωλήσεών τους. [7]
Το 1960 είδε Scania-Vabis επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην παραγωγή σε υπερπόντιες περιοχές. Μέχρι τώρα, όλα Scania-Vabis παραγωγή είχαν πραγματοποιηθεί μόνο σε Södertälje, αλλά οι δεκαετίες του '60 είδε την ανάγκη να επεκτείνουν την παραγωγή στο εξωτερικό. Βραζιλία γινόταν μια σημαντική αγορά για τα βαρέα φορτηγά, και ήταν, επίσης, εξαρτάται από την μεταξύ αστικά λεωφορεία, με ιδιαίτερη απαίτηση για Brazils ορεινούς δρόμους που έγινε σχεδόν αδιάβατοι-on κατά καιρούς. [8] Scania-Vabis ίδρυσε το πρώτο εργοστάσιο παραγωγής της εκτός Södertälje, με την οικοδόμηση μιας νέας μονάδας στο São Bernardo do Campo στη Βραζιλία, η οποία ολοκληρώθηκε το 1962, και αυτό ήταν να καθορίσει το πρότυπο για την Scania-Vabis διεθνείς επιχειρήσεις. [8]
Πιο κοντά στο σπίτι, η νεοσυσταθείσα Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα (ΕΟΚ), που προσφέρει περαιτέρω ευκαιρίες. Με βάση την πλέον ισχυρή παρουσία τους στις αγορές των Κάτω Χωρών, η Scania-Vabis κατασκεύασε ένα νέο εργοστάσιο στο Zwolle, η οποία ολοκληρώθηκε το 1964. [8] Αυτή η νέα δυνατότητα που προσφέρει ολλανδική Scania-Vabis με ένα σκαλοπάτι σε άλλες πέντε χώρες της ΕΟΚ, ιδιαίτερα οι γερμανικές και γαλλικές αγορές. [8]
Το 1966, η Scania-Vabis απέκτησε την κυριότητα της τότε πολύτιμο ανταγωνιστή - Be-Ge KAROSSERIFABRIK, οι οποίοι βασίστηκαν σε Oskarshamn. Be-Ge είχε κάνει καμπίνες φορτηγών από το 1946, και είχε την παροχή ταξί όχι μόνο στη Scania-Vabis, αλλά και στη σουηδική Volvo ανταγωνιστές τους. Ήταν συνήθης πρακτική για τους κατασκευαστές φορτηγών να αναθέτουν την παραγωγή των ταξί σε ανεξάρτητους bodybuilders, έτσι την απόκτησή τους από τη Scania-Vabis φαινόταν μια καλή κίνηση. [8] Να Ge-ιδιοκτήτη Bror Gothe Persson είχε ιδρύσει επίσης ένα πρόσθετο εργοστάσιο καμπίνα σε Meppel. [8 ]
Scania-Vabis συνέχισε την επέκταση των παραγωγικών εγκαταστάσεων μέσω εξαγορών. Το 1967, απέκτησαν Katrineholm βάση αμαξώματα εταιρεία Svenska Karosseri Verkstäderna, και δημιούργησε μια νέα θυγατρική, η Scania-Bussar. Ένα χρόνο αργότερα, το σύνολο της παραγωγής λεωφορείο, μαζί με την Ε & Α, κινήθηκε προς Katrineholm. [8] Περισσότερες τοποθεσίες παραγωγής προστέθηκαν στο Sibbhult και το Φάλουν, και της Scania αριθμός των εργαζομένων αυξήθηκε, ιδιαίτερα σε Södertälje, το οποίο ήταν να βοηθήσει διπλασιάσει τον πληθυσμό πόλεις. [8 ]
Vabis (Vagnsfabriksaktiebolaget i Södertälje) ιδρύθηκε το 1891 ως θυγατρική της Södertälje βάση Surahammars χάλυβα εταιρεία Bruk, κατασκευή σιδηροδρομικών βαγονιών. [6] Το 1902, μηχανικός Gustaf Erikson σχεδιαστεί πρώτο φορτηγό της εταιρείας, που τροφοδοτείται από ένα κινητήρα βενζίνης και δύο ταχυτήτων . Ένα χρόνο αργότερα, η πρώτη παραγγελία για ένα επαγγελματικό όχημα Vabis. [6] Από το 1907, η εταιρεία είχε αναπτύξει ένα 3-ton φορτηγό, ωστόσο, αν και κέρδισε ένα σουηδικό Royal Automobile Club στο βραβείο το 1909, η νέα σειρά ήταν μια οικονομική καταστροφή για την εταιρεία, παραλείποντας να προσελκύσει περισσότερο από μια χούφτα των παραγγελιών. [6]
Maskinfabriks-Aktiebolaget Scania ιδρύθηκε το 1900 στο Malmö στη νότια Σουηδία, και ήταν στην αρχή ένας κατασκευαστής ποδηλάτων, [6], αλλά από 1903 τα πρώτα αυτοκίνητα που έφυγε από το εργοστάσιο. Δύο χρόνια αργότερα, η Scania κατασκεύασε το πρώτο φορτηγό τους. [5]
Μετά τα οικονομικά προβλήματα Vabis, οι εταιρείες συγχωνεύθηκαν το 1911, [5] η δημιουργία AB Scania-Vabis. Κινητήρας και αυτοκίνητο παραγωγής κινήθηκε προς Södertälje, και την παραγωγή φορτηγών πραγματοποιήθηκε στο Malmö. [6]Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο και 1920
Για τα επόμενα χρόνια, τα κέρδη της εταιρείας παρέμειναν στάσιμες, με περίπου το ένα τρίτο των παραγγελιών τους που προέρχονται από το εξωτερικό. [6] Το ξέσπασμα του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, ωστόσο, άλλαξε την εταιρεία, με σχεδόν όλα εξόδου να εκτραπεί στο σουηδικό στρατό. Μέχρι το 1916, η Scania-Vabis έκανε αρκετά κέρδη για να επενδύσουν στην ανάπλαση τόσο των εγκαταστάσεων παραγωγής τους. [6]
Μετά τον πόλεμο, το 1919, η Scania αποφάσισε να επικεντρωθεί πλήρως στα φορτηγά κτίριο, εγκαταλείποντας τις άλλες εξόδους, συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινήτων και των λεωφορείων. [6] Ωστόσο, τραυματίστηκαν από την πλημμυρίζοντας την αγορά με αποχαρακτηρισμένα στρατιωτικά οχήματα από τον πόλεμο, και το 1921 η Η εταιρεία είχε χρεοκοπήσει. [5]
Μετά από κάποιες οικονομικές δυσκολίες το 1921, ήρθε νέα κεφάλαια από την Τράπεζα Stockholms Enskilda ανήκει στην οικογένεια Wallenberg, και Scania-Vabis έγινε ένα στερεό και τεχνικά, υψηλό κύρος, η εταιρεία.
Δανία
Προς το τέλος του 1913, η εταιρεία ίδρυσε μια θυγατρική στη Δανία. Το επόμενο έτος η πρώτη δανική κατασκευής αυτοκίνητο, ένα τετραθέσιο Phaeton, χτίστηκε στο Frederiksberg εργοστάσιο της εταιρείας στην Κοπεγχάγη. Το 1914, το εργοστάσιο παρήγαγε το πρώτο Scania-Vabis φορτηγό της Δανίας, και μετά από αυτό ανέπτυξε ένα V8 κινητήρα, μια από τις πρώτες στον κόσμο. Το 1921, έχοντας πουλήσει περίπου 175 φορτηγά και 75 αυτοκίνητα, η δανική επιχείρηση έκλεισε. [5]1930 και 1940
Κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου Scania παρήγαγε μια ποικιλία στρατιωτικών οχημάτων για τη σουηδική Στρατού, συμπεριλαμβανομένων Stridsvagn m/41 φως δεξαμενές που παράγονται κατόπιν αδείας. [5]1950 και 1960
Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1950, η εταιρεία επέκτεινε τις δραστηριότητές της σε νέες κατηγορίες πελατών, που γίνεται παράγοντες για την Jeep Willys και το Volkswagen Beetle, το τελευταίο είναι πολύ επικερδής για την Scania-Vabis. Επίσης, άρχισε να γίνεται μια πραγματική ανταγωνιστής της Volvo με το νέο Regent φορτηγό τους το οποίο εισήχθη το 1954. [7]
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η Scania-Vabis ήταν να επεκτείνει το δίκτυο αντιπροσώπων της, και σε επίπεδο χώρας, εγκαταστάσεις ειδικευμένο συνεργείο. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας του '50, τους μερίδιο αγοράς στη Σουηδία ήταν μεταξύ 40 - 50%, και η επίτευξη του 70% στον τομέα των βαρύτερων φορτηγών - βοήθησε με τις επιχειρηματικές προσπάθειες των αντιπροσώπων τους στην αγορά μεταφορέα [7].
Πιθανώς μεγαλύτερη ήταν η επίδρασή τους στις εξαγωγικές αγορές. Πριν από το 1950, οι εξαγωγές αντιπροσώπευαν μόνο το 10 τοις εκατό του όγκου παραγωγής, αλλά μια δεκαετία αργότερα, οι εξαγωγές ήταν τώρα στο 50% της παραγωγής. Beers στην Ολλανδία έγινε ένα πολύ σημαντικό εταίρο. Beers έγινε επίσημους εισαγωγείς για την Scania-Vabis στην Ολλανδία, και δημιούργησε ένα δίκτυο αντιπροσώπων, μαζί με τα προγράμματα κατάρτισης και για τους δύο μηχανικούς και τους οδηγούς. Μπύρες που προσφέρονται επίσης δωρεάν δύο φορές το χρόνο επισκευές των οχημάτων των πελατών τους, και προσφέρει μια κινητή υπηρεσία σε όλη την Ολλανδία με το έθιμο εξοπλισμένα φορτηγά υπηρεσία τους. Λόγω Beers συντονισμένες προσπάθειες, η Scania-Vabis μερίδιο αγοράς στη χώρα παρέμεινε σταθερή στο 20% καθ 'όλη την περίοδο αυτή. Scania-Vabis ήταν να εγκρίνει το επιχειρηματικό μοντέλο της Beers στο δικό υπερπόντιες δραστηριότητες των πωλήσεών τους. [7]
Το 1960 είδε Scania-Vabis επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην παραγωγή σε υπερπόντιες περιοχές. Μέχρι τώρα, όλα Scania-Vabis παραγωγή είχαν πραγματοποιηθεί μόνο σε Södertälje, αλλά οι δεκαετίες του '60 είδε την ανάγκη να επεκτείνουν την παραγωγή στο εξωτερικό. Βραζιλία γινόταν μια σημαντική αγορά για τα βαρέα φορτηγά, και ήταν, επίσης, εξαρτάται από την μεταξύ αστικά λεωφορεία, με ιδιαίτερη απαίτηση για Brazils ορεινούς δρόμους που έγινε σχεδόν αδιάβατοι-on κατά καιρούς. [8] Scania-Vabis ίδρυσε το πρώτο εργοστάσιο παραγωγής της εκτός Södertälje, με την οικοδόμηση μιας νέας μονάδας στο São Bernardo do Campo στη Βραζιλία, η οποία ολοκληρώθηκε το 1962, και αυτό ήταν να καθορίσει το πρότυπο για την Scania-Vabis διεθνείς επιχειρήσεις. [8]
Πιο κοντά στο σπίτι, η νεοσυσταθείσα Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα (ΕΟΚ), που προσφέρει περαιτέρω ευκαιρίες. Με βάση την πλέον ισχυρή παρουσία τους στις αγορές των Κάτω Χωρών, η Scania-Vabis κατασκεύασε ένα νέο εργοστάσιο στο Zwolle, η οποία ολοκληρώθηκε το 1964. [8] Αυτή η νέα δυνατότητα που προσφέρει ολλανδική Scania-Vabis με ένα σκαλοπάτι σε άλλες πέντε χώρες της ΕΟΚ, ιδιαίτερα οι γερμανικές και γαλλικές αγορές. [8]
Το 1966, η Scania-Vabis απέκτησε την κυριότητα της τότε πολύτιμο ανταγωνιστή - Be-Ge KAROSSERIFABRIK, οι οποίοι βασίστηκαν σε Oskarshamn. Be-Ge είχε κάνει καμπίνες φορτηγών από το 1946, και είχε την παροχή ταξί όχι μόνο στη Scania-Vabis, αλλά και στη σουηδική Volvo ανταγωνιστές τους. Ήταν συνήθης πρακτική για τους κατασκευαστές φορτηγών να αναθέτουν την παραγωγή των ταξί σε ανεξάρτητους bodybuilders, έτσι την απόκτησή τους από τη Scania-Vabis φαινόταν μια καλή κίνηση. [8] Να Ge-ιδιοκτήτη Bror Gothe Persson είχε ιδρύσει επίσης ένα πρόσθετο εργοστάσιο καμπίνα σε Meppel. [8 ]
Scania-Vabis συνέχισε την επέκταση των παραγωγικών εγκαταστάσεων μέσω εξαγορών. Το 1967, απέκτησαν Katrineholm βάση αμαξώματα εταιρεία Svenska Karosseri Verkstäderna, και δημιούργησε μια νέα θυγατρική, η Scania-Bussar. Ένα χρόνο αργότερα, το σύνολο της παραγωγής λεωφορείο, μαζί με την Ε & Α, κινήθηκε προς Katrineholm. [8] Περισσότερες τοποθεσίες παραγωγής προστέθηκαν στο Sibbhult και το Φάλουν, και της Scania αριθμός των εργαζομένων αυξήθηκε, ιδιαίτερα σε Södertälje, το οποίο ήταν να βοηθήσει διπλασιάσει τον πληθυσμό πόλεις. [8 ]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου