Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

engine!!!

Φορτηγά / Ειδικά οχήματα

    
P-series - τυπικές εφαρμογές είναι περιφερειακή και τοπική διανομή, κατασκευή, και διάφορες εξειδικευμένες εργασίες που συνδέονται με τη μεταφορά σε τοπικό επίπεδο και τις υπηρεσίες. P-series φορτηγά έχουν οι νέες καμπίνες P, τα οποία είναι διαθέσιμα σε τρεις παραλλαγές: ένα μονό κρεβάτι-κουκέτα, ένα ευρύχωρο καμπίνα ημέρας και σε μικρή καμπίνα
    
G-series - οι G-μοντέλα της σειράς προσφέρουν ένα διευρυμένο φάσμα επιλογών για τους φορείς που ασχολούνται με την εθνική μεγάλο χρονικό διάστημα και σχεδόν όλους τους τύπους των εφαρμογών κατασκευής. Όλα τα μοντέλα έχουν ένα ταξί G, και το καθένα είναι διαθέσιμο ως τρακτέρ ή άκαμπτο. Η G-series φορτηγό έρχεται με πέντε παραλλαγές καμπίνας: τρεις στρωτήρες, μια καμπίνα ημέρας και μια μικρή καμπίνα. Υπάρχουν διάφορες διαμορφώσεις αξόνων, και στις περισσότερες περιπτώσεις μια επιλογή του ύψους ανάρτησης και του πλαισίου
    
R-series -. Η σειρά R σειρά μοντέλο έκανε το ντεμπούτο του το 2004, και κέρδισε το αναγνωρισμένου κύρους Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς το 2005 και πάλι το 2010 [18] Η σειρά προσφέρει διάφορες φορτηγά βελτιστοποιηθεί για τις μεγάλες οδικές. Όλα τα μοντέλα έχουν ένα Scania R ταξί, και κάθε όχημα είναι διαθέσιμο ως τρακτέρ ή άκαμπτο. Υπάρχουν διαφορετικές διαμορφώσεις αξόνων και μια επιλογή από το ύψος πλαισίου και της ανάρτησης. Η Scania R730, το πιο ισχυρό παραλλαγή του R-series, κατέχει σήμερα το ρεκόρ για το πιο ισχυρό φορτηγό παραγωγής. 16,4 λίτρων DC16 Turbo Diesel κινητήρας V8 παράγει 730 PS (540 kW? 720 hp) στις 1.900 σ.α.λ. και 3.500 N · m (2.600 λίβρες · πόδια) της ροπής στις 1.000 - 1.350 rpm.
Η σειρά R, επίσης, ήρθε ως μια περιορισμένη έκδοση »+« το πιο κοινό είναι το R420 με 100 + που πωλούνται σε όλη την Ευρώπη. Αυτό ήρθε με μια νεότερη κιβώτιο ταχυτήτων αισιό-κρουαζιέρα με μια σχέση μετάδοσης δίκη. Είναι, επίσης, ήρθε με μια προστιθέμενη μικροκυμάτων από τον έμπορο. Είναι πιστεύεται ότι οι πωλήσεις ήταν κατά κύριο λόγο στη Σουηδία, αλλά που φθάνουν τα 10 ανά χώρα αλλού.
Λεωφορεία
Κύριο άρθρο: Scania λεωφορεία

    
F-series - κινητήρας εμπρός σασί με λεωφορείο Euro III και Euro V κινητήρων που συμμορφώνονται με
    
K-series - πίσω σασί λεωφορείο κινητήρα (διαμήκη τοποθετημένο) με Euro III - Euro VI μηχανές συμβατές
    
N-series - πίσω σασί λεωφορείο κινητήρα (εγκάρσια τοποθετημένο) με Euro III - Euro VI μηχανές συμβατές
    
OmniLink (CK-σειρές) - Citybus χρησιμοποιώντας το K-σειρά σασί
    
OmniCity (ΣΟ-σειρές) - Citybus τη χρήση του N-series σασί
    
OmniExpress (LK-series) - υπεραστικά λεωφορεία χρησιμοποιώντας το K-σειρά σασί
    
Σε όλη την πόλη LE / LF σε όλη την πόλη - νέα σειρά Citybus προορίζεται να αντικαταστήσει την OmniCity και OmniLink χρησιμοποιώντας αντίστοιχα το N-series και Κ-series σασί
Πετρελαιοκινητήρες
Συμμετοχή της Scania με εσωτερική παραγωγή κινητήρα εσωτερικής καύσης χρονολογείται από το 1897, όταν μηχανικός Γκούσταβ Erickson σχεδίασε το κινητήρα για το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας. Κατά τα επόμενα έτη, η Scania έχει μεγαλώσει και είναι ένας από τους πιο έμπειρους κατασκευαστές κινητήρων στον κόσμο, την κατασκευή μηχανών, όχι μόνο για τα φορτηγά και τα λεωφορεία, αλλά και για τα θαλάσσια και γενικές βιομηχανικές εφαρμογές, τα οποία εξάγονται σε όλο τον κόσμο. [19]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου